З 1853 року компанія Tissot, заснована в Ле-Локлі, рухається невпинним прагненням до інновацій, майстерності та відданості швейцарській годинниковій справі. Щоб поділитися цією спадщиною і своїм зв'язком з баскетболом, компанія Tissot ексклюзивно запросила до своєї штаб-квартири суперзірку НБА Деміана Лілларда.

Ліллард, дев'ятиразовий учасник Матчу всіх зірок НБА, відомий своїми лідерськими якостями та яскравою грою, розповів про спадщину бренду. Його зустріч стала плідним обміном досвідом, де традиції зустрілися з амбіціями, а Dame Time зі Swiss Time. Цей візит зміцнив партнерство Tissot з Ліллардом і підтвердив відданість компанії баскетболу як глобального партнера та каталізатора розвитку цього виду спорту у Швейцарії, надихаючи вболівальників та відкриваючи шлях для нових історій.

Перший перевал у Ле-Локлі
Візит розпочався у штаб-квартирі Tissot, куди Деміана Лілларда запросили познайомитись із брендом зсередини. Від логістичного центру до історичних архівів і годинникових майстерень він вивчив весь спектр діяльності Tissot і зустрівся з людьми, що стоять за створенням годинників. Для спортсмена це був шанс по-новому познайомитися з Tissot та побачити майстерність, яка підтримує гру.

Кільця беруть гору
Занурившись у світ Tissot, енергія перемістилася на майданчик. Деміан Ліллард, Сільвен Долла, генеральний директор Tissot, а також швейцарський гравець Кевін Мартіна і головний тренер команди Швейцарської баскетбольної ліги Union Neuchâtel Чад Тімберлейк виступили суддями конкурсу кидків зверху. Їхня участь підняла момент, створивши унікальне поєднання світового впливу та швейцарської баскетбольної культури, в центрі якого знаходиться Tissot. Їхня присутність зробила захід по-справжньому особливим, підкресливши прагнення Tissot розвивати гру, робити баскетбол більш помітним, доступним та цікавим для місцевих спільнот завдяки партнерству з Union Neuchâtel та молодіжними турнірами, такими як регіональні команди U14.
Крім видовищності цей момент мав особисте значення, оскільки Ліллард скористався можливістю поспілкуватися зі швейцарськими вболівальниками, наблизивши НБА до нової спільноти. Для бренду цей захід був присвячений вихованню майбутніх зірок. Підтримуючи низові ініціативи та співпрацюючи з «Уніон Невшатель», ми інвестуємо у майбутнє швейцарського баскетболу. Адже такі моменти пробуджують амбіції, об'єднують світи та показують, що мрії можуть втілюватись у реальність.