Співпрацю між послом марки Festina, Джерардом Батлером і Festina Group продовжено ще на три роки. Це обумовлено успіхом першої рекламної кампанії, яка відбулася в Голлівуді. Професіоналізм і неповторна акторська майстерність Батлера - це найкраще підтвердження того, що він ідеально підходить для втілення цінностей відомого годинникового бренду. 

Festina «Always Fits» представляє Джерарда Батлера, повсякденне життя яке сповнено чарівності, спонтанності і, звичайно ж, харизми. Festina дає глядачеві можливість бачити актора в різних ситуаціях, кожна з яких показує його зі своєю звичайною дотепністю і іронією, і навіть є можливість побачити його танцюючим в такт найнесподіваніших ритмів. Кампанія підкреслює виняткову універсальність годиників Festina і їх відомого посла, які легко адаптуються до будь-яких життєвих ситуацій. Під управлінням режисера Альберта Урия зйомки різних рекламних кампаній проходили в мальовничих місцях, включаючи символічний будинок, відомий як La Ricarda, розташований в декількох метрах від Середземного моря. Кампанія Festina «Always Fits» буде офіційно представлена ​​в березні наступного року під час другого випуску Festina Group Trade Show, корпоративного заходу, що об'єднує дистриб'юторів і клієнтів, які будуть відзначатися в готелі Four Seasons Ritz в Лісабоні.